loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ضرورت ظرفیت بحث آزاد

ببینید دوستان ، هر کدوم از ما این حق رو داریم که مثلا از ونگر متنفر باشیم یا عاشقش. تیم دیگه ای رو دوست داشته باشیم تو لیگ های دیگه یا حتی لیگ برتر ، نمیشه ایراد گرفت که آقا شمایی که طرفدار جای دیگه ایی شدی خائنی یا نمیدونم چه و چه ، این فقط درجه ایمان و اعتماد ارق باشگاهی یک نفر به آرسنال رو نشون میده والسلام.
اگه قرار باشه کسی برای کسی تعیین تکلیف بکنه میشه مصداق بارز دیکتاتوری. و اینجا ، یعنی جایی که بچه ها پست میذارن به معنی واقعی باید تجلی گاه دموکراسی و آزادی بیان باشه.
شما به عنوان یک انسان آزاد میای و یه پستی رو روی سایت قرار میدی ، حالا من که خواننده اون هستم یا قبولش دارم یا ندارم دیگه ، اگه دارم تاییدش میکنم اگه ام ندارم کار درست اینه که به نظر اون دوستم که این مطلب رو نوشته و من نمی پسندم احترام بذارم و فقط بگم من با نظر شما مخالفم.
دوستان عزیز ماشا الله اکثر بچه ها رو که نگاه میکنم همه از قشر تحصیلکرده و یا دانشجو هستین. حیفه واقعا حالا که جایی درست شده که ما طرفداری آرسنال بتونیم با هم بحث آزاد داشته باشیم بخوایم خدای نکرده با توهین به هم ایجاد کدورت کنیم.
ببخشید که وقتتون رو گرفتم ، در آخر بگم که هدف همه ما یه چیزه و اونم سربلندیه تیممونه قشنگیش اینه که این همه آدم با دیدگاه ها و طرز فکرهای مختلف یک هدف واحد رو دنبال میکنن.

مرسی ، کمترین طرفدار آرسنال ، موفق و پیروز باشین.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۵
بازدید پست : ۳,۷۹۴ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۹۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰