loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی آرسنال - لیورپول


آرسنال - لیورپول





ترکیب احتمالی دو تیم





آخرین نتایج دو تیم در لیگ و مقابل همدیگر و مقایسه آماری دو تیم









آمار بازیکنان تیم میزبان و بهترین بازیکنان







آمار بازیکنان تیم میهمان و بهترین بازیکنان







لیست مصدومین و محرومین دو تیم





پیش‌بینی ها



پیش‌بینی هواسکورد (آرسنال ۲ - ۳ لیورپول)





پیش‌بینی اسکای اسپورتس (آرسنال ۳ - ۱ لیورپول)





مصاحبه امری (-----------)



با سلام خدمت دوستان



حقیقتا امید چندانی به برد ندارم و حتی امید زیادی به تساوی هم ندارم. اما تحلیلی که دارم رو خدمتتون عرض میکنم تا دلایل ناامیدی خودم رو بگم.



 



اولین نکته: برخلاف اونچه از لیورپول تو ذهنهاست، نقطه قوت امسال لیورپول دفاعش هست که با چهارگل خورده بعد سیتی بهترینه. لیورپول ۶ بازی آخرش دوتا مساوی داشته و بقیه برد. اون دوتا هم همونطور که میدونید مقابل چلسی و منچسترسیتی بوده که از چلسی یه گل خورد از سیتی هم هیچی. بنابراین همونجایی که نقطه قوت ما به حساب میاد دقیقا نقطه قوت لیورپول هم هست.



 



نکته دوم: از اون طرف، اگرچه لیورپول تو خط حمله تو بازیهای ابتدایی فصل خوب کار نکرد اما الان دوباره خط حمله‌ش شکل گرفته و خوب دارن کار میکنن. هرچند عملکرد خط حمله ش سینوسی بوده و روز خوب و بد داشته. بنابراین با توجه به اینکه نقطه ضعف ما دقیقا خط دفاعه و خصوصا سوتی‌های شخصی، و یکی از نقاط قوت لیورپول هم موقعیت سازی با استفاده از مهارت‌های شخصی بازیکنان، بستگی داره که حال خط حمله لیورپول و خط دفاع ما تو بازی چطور باشه.



 



نکته سوم: به نظر من امری اگه بخواد از این بازی مهم امتیاز بگیره (حداقل یک امتیاز) باید فشردگی تو خط دفاعش رو بیشتر کنه چون اکثر حرکات لیورپول در عمق خط دفاعی بود و از کناره ها بیشتر برای باز کردن خطوط مرکزی دفاع استفاده شده. ضمنا باید خط دفاع رو توی زمان حمله یه خط عقبتر نگه داره. تو خط دفاعی لیورپول ضعف خاصی رو من از بازیها ندیدم جز تزلزل روی سانترها و توپهای هوایی و ضربات ایستگاهی. بنابراین به نظر من باید آرسنال بتونه تو خط حمله با خرکات بدون توپ در عمق کار رو برا مدافعان سمت چپ و راست آسون کنه و اونها باید سهم زیادی تو حمله داشته باشن.



 



درکل به نظر من اینه که برد خیلی بعیده رو کاغذ و تساوی هم با اما و اگر امکان‌پذیره. هرچند تو عمل اونی که اتفاق میفته با اونچه رو کاغذه فرق داره!



 



در نهایت به امید یه برد دلگرم کننده و شیرین و نزدیک شدن به صدر جدول


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۰
بازدید پست : ۱,۰۱۷ بار
کل بازدید: ۱۶۴,۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰